Twórz, Marz, Inspiruj - Moja inspiracja

grudnia 05, 2017

Cześć i czołem !


Tytułem wstępu chciałam przeprosić za obiecany post, który nie pojawił się w terminie. Oczywiście, kiedy zawsze myślę, że mam więcej czasu, okazuje się, że wcale tak dużo go nie mam. Mimo wszystko już jest i życzę miłej lektury, a także zachęcam do pisania w komentarzach, na facebooku czy instagramie, kto was inspiruje i co wam to daje. 







Od kiedy pamiętam byłam indywidualistką. Oczywiście, lubię przebywać i pracować z ludźmi, jednakże mam przekonanie, że nikt nie zrobi czegoś lepiej niż ja sama. Tak, wiem trochę taka Zosia Samosia. Jednakże nie ma nic gorszego niż praca którą trzeba po kimś poprawić bo nie sprostała naszym oczekiwaniom.


Moja wielka inspiracja


Mogłabym się nazwać obserwatorką. Czego? Wszystkiego. Moją inspiracją jest świat i ludzie mnie otaczający. Nie ma nic bardziej inspirującego niż nowe kultury, zachowania ludzi i świat biegnący własnym torem na który nikt nie zwraca uwagi; nikt prócz mnie. Uwielbiam obserwować przyrodę i zmieniające się pory roku. Jak ludzie się dostosowują do tego co ich otacza, jednakże sami nie do końca są tego świadomi.
Prócz tego, że muszę wziąć autobus by dotrzeć na moją uczelnię, muszę także pokonać odległość jakichś 10 minut piechotą by tam się dostać. Wiele razy idąc najbardziej uczęszczaną ulicą w Birmingham około 8:30 rano zauważyłam ludzi w biegu, śpieszących się do pracy czy na jakieś ważne spotkanie. Inspiruje mnie bieg świata na pierwszy rzut oka niewidoczny, ale już widoczny przy dłuższej obserwacji. Jako event manager chciałabym tworzyć najbardziej niesamowite wydarzenia, niezapomniane doświadczenia oraz dawać ludziom namiastkę szczęścia poprzez to co robię. Dlatego kreatywność i inspiracja to dwie rzeczy, które mogą mi w tym pomóc.


Niektórzy ludzie czerpią inspirację z innych ludzi. Myślę, że to nie dla mnie. Nie inspiruje mnie konkretna jedna osoba. Inspirują mnie ludzie jako całość, jako społeczeństwo, jako machina działająca razem. Obserwowanie ludzi czasem może nakłaniać nas do przemyśleń lub zmian. Niesamowite jest to jak wszyscy na siebie wzajemnie oddziałujemy nie do końca zdając sobie z tego sprawę. Pomyślcie, jeśli z rana ktoś na ulicy/ w pracy powie wam miłe słowo oraz uraczy was uśmiechem wasz dzień będzie od razu lepszy niż kiedy ktoś z rana was skrytykuje, okrzyczy i będzie nie miły.

Inspiracja światem i ludźmi daje mi niewątpliwą siłę do dążenia do wymarzonego celu. Mogę zainspirować się dosłownie wszystkim. Muzyką, czasem, architekturą i przede wszystkim ludźmi.



                                       Na koniec mały APEL


Myślę, że warto pomyśleć o innych, szczególnie teraz w okresie przed świątecznym i zrobić coś miłego dla kogoś. Znajomego czy nie znajomego to nie ważne. Kiedyś pomogłam pewnej starowince z zakupami, zupełnie bezinteresownie. Słowa, które do mnie wypowiedziała mam nadal w głowie.
„Anioły jednak istnieją na tym świecie” – A więc i wy stańcie się takimi aniołami i pomóżcie komuś zupełnie tak po prostu z dobrego serca. Jeśli komuś pomożecie napiszcie mi koniecznie reakcję innych ludzi. Możecie przesyłać mi wasze historie w komentarzach, na maila czy na facebooku. Pamiętajcie, że dobro wraca. No i jeszcze jedno. Inspiracja się kimś nie oznacza utracenia własnej indywidualności jest to czynnik pomagający wam tworzenie czegoś dużego i pięknego.

Do usłyszenia niebawem. Teraz posty będą pojawiać się znacznie częściej. 😊


You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe