My schedule - czyli plan zajęć

października 27, 2017

Ciągle piszę… Może czas zamiast pracy zaliczeniowej napisać coś nowego tutaj. Po pierwsze plus pisania tutaj to pisanie po polsku, po drugiej czasem warto oderwać się od wszystkiego co mnie otacza i zresetować się pisząc dla was tutaj.

A, więc mieszkam w Anglii aktualnie już 2 miesiąc. To wszystko tutaj ma swoje plusy, ale także posiada swoje minusy. Jednakże dziś chciałabym bardziej podzielić się z wami moimi studiami tutaj.

 Życie opiszę wam niebawem…

A więc kurs bo tak tutaj się to nazywa, który ja studiuję to Events management. Każdy może zapytać a co to takiego? To nic innego jak menadżer wszelkich wydarzeń. Dla niektórych brzmi banalnie, ale w rzeczywistości wcale takie nie jest. Na moim kursie mamy mało godzin jak pisałam w poprzednim poście, ale całkiem sporo wiedzy do przyswojenia. Myślę, że bycie dobrze zorganizowanym na tym kierunku to podstawa. Jednakże również muszę trenować moją systematyczność i niestety motywację, której bardzo często mi brak.



Jak wygląda mój plan zajęć?

Na uczelnię chodzę od poniedziałku do środy i zawsze zaczynam o 9 rano. Zazwyczaj mam 2 godzinny wykład z danego przedmiotu, a potem godzinę przerwy na lunch. Zazwyczaj w tym czasie siedzę i się uczę lub odkąd poznałam więcej ludzi po prostu rozmawiamy i jemy. Po przerwie mamy godzinę seminariów. Czyli ćwiczeń, które mają pomóc nam napisać naszą pracę zaliczeniową lub jeśli ktoś ma egzaminy bardziej przyswoić wiedzę aby zdać egzamin. Te zajęcia odbywają się w mniejszych grupach i tam można rozmawiać i pracować z innymi ludźmi. Zazwyczaj te zajęcia bardziej mnie stresują. No wiecie nikt nie chciałby zostać zapytany i nie znać odpowiedzi. Jednakże nigdy mi się to nie zdarzyło i mam nadzieję nie zdarzy. Oprócz normalnych zajęć , które muszę zaliczyć mam dodatkową godzinę w tygodniu, która ma nam pomóc pisać prace zaliczeniowe, bądź obsługiwać wyszukiwarkę książek w bibliotece. Czasem całkiem przydatne. :D

Moduły inaczej przedmioty, które mam w tym semestrze to:
 1. The events industry
 2. Event business environment
 3. Planning for events
 4. Academic success
 5. Professional events practice
Podaję angielskie nazwy bo po polsku nie zabrzmiałoby tak dobrze. xD
Trzy pierwsze to właśnie zajęcia, które muszę zaliczyć pracą pisemną, na którą miałam 3 miesiące.



Mniej więcej tak wygląda mój plan zajęć w szkole, za niedługo postaram się napisać dla was jeden dzień z mojego życia na uczelni. Jeśli uda mi się dodać jakieś stories ze szkoły to będziecie mogli znaleźć je na instastories albo snapie.

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe