A po co to wszystko?

lipca 03, 2017




Witam na nowym blogu. Czemu nowy? Ze względu na moje małe umiejętności HTML, tamten blog totalnie się zepsuł a ja nie miałam zbyt dużo cierpliwości, żeby go naprawić. Czasem łatwiej jest zacząć wszystko od początku.

Co znajdziecie na tym blogu?

Ze względu na to, że jestem tu i tam, czytam mnóstwo książek oraz mam mnóstwo przemyśleń podejrzewam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Opowiem wam o moich podróżach, pewnie będzie też coś o moich ulubionych pozycjach książkowych oraz o studiach, pracy i ogólnym życiu.


Po co to wszystko?

Mój chłopak powiedział, że w internecie żeby zaistnieć trzeba być ładną dziewczyną, albo pokazywać to i owo. Ja postanowiłam, że mu udowodnię, że nawet ja o przeciętnej urodzie i bez pokazywania tego i owego dam radę.

Co chcę osiągąć?


Chciałabym, żebyście drodzy czytelnicy śledzili mojego bloga i czekali na nowy wpis. Ale nie chcę być kimś anonimowym. Chcę też znać wasze zdanie opinie a nawet i rady. Mam nadzieję, że wspólnie nauczymy się nowych rzeczy a ponadto chcę, żeby każdy człowiek nie bał się wyrazić swojego zdania. Uwierzcie mi wasze zdanie jest ważne, tak jak moje.


Kolejny post już niedługo, mam nadzieję, że będziecie czekać :)

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe