Mała podróż do Londynu

lipca 13, 2017

 

      Od zawsze chciałam pojechać do Londynu. Jako dzieciak chodzący do szkoły nigdy nie udało mi się załapać na wycieczkę do tego miasta i kraju. Obiecałam sobie, że kiedyś spełnię swoje marzenie i... SPEŁNIŁAM !


Na ile dni?

      Pojechałam do Londynu tylko na 1 dzień, więc od razu mówię, że to zdecydowanie za mało. Polecam wam pojechać tam na conajmniej 3 dni. My mocno ograniczyliśmy zakres atrakcji bo przecież dzień ma tylko 24 h.

Co zobaczyliśmy?

     Zobaczyliśmy wiele atrakcji, jednakże nie mogę wszystkich polecić. Niektóre były kompletną stratą czasu. Nie znaleźliśmy dokładnych recenzji danych miejsc więc musieliśmy się przekonać sami. Poniżej tylko recenzuje te największe. (Nie piszę o dzielnicach jakie zobaczyliśmy)

                                                               * SEALIFE *

      Jak dla nas ta atrakcja jest dobra dla rodzin z dzieciakami. Nam kompletnie nie przypadła do gustu. Trochę nam się dłużyło, oglądanie morskich zwierząt w ogromnych akwariach nie jest tym co warto oglądać w Londynie. Bilety nie są takie tanie, ale kupiliśmy je razem z London Eye więc trochę zaoszczędziliśmy.

                                                           * LONDON EYE *

      Ogromne kolejki! Z tym kojarzy mi się ta atrakcja. Mnóstwo straconego czasu na staniu najpierw by odebrać bilety, a potem by dostać się do samej atrakcji. Z pewnością 1 dzień to za mało, jeśli połowe czasu spędza się w kolejkach. Jednakże ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Widok z góry jest niesamowity. Cała podróż trwa 30 minut i można zobaczyć z góry Big Bena czy Tamize w całej okazałości.



                                             * MUZEUM HISTORII NATURALNEJ *

      Czy warto? Można powiedzieć, że warto. Wstęp za darmo, a całe muzeum jest tak duże, że potrafi zająć człowieka przez kilka godzin conajmniej. Oczywiście, jeśli kogoś to interesuje. Można między innymi poczuć trzęsienie ziemi, zobaczyć z czego nasza kula jest zbudowana, albo zwierzęta naturalnych rozmiarów. Dodatkowo co jakiś czas w muzeum są takie mini kawiarenki, gdzie można coś zjeść, napić się i odpocząć. My spędziliśmy tam sporo czasu. Jak dla mnie sama architektura budynku zachwyca.








Co najbardziej mi się podobało?

      Podobało mi się to, że wysiedliśmy z metra i wyszliśmy zaraz przy Big Benie. Bardzo chciałam go zobaczyć, więc było to dla mnie miłe zaskoczenie. Do tego uwielbiam angielską architekturę, szczególnie tą w Londynie. Podoba mi się również klimat tego miasta, czerwone autobusy i czarne taksówki.

      Ja odobiście zakochałam się w tym mieście. My nie zobaczyliśmy za wiele, bo byliśmy tam 1 dzień. Jeśli wybierzecie się kiedyś do Londynu na dłużej, napiszcie co wam się udało zobaczyć i jakie są wasze odczucia. Ja uwielbiam to miasto i napewno tam jeszcze wrócę by zaliczyć inne atrakcje.

                                      Mała rada przed wyjazdem do Londynu!

     Zaplanujcie sobie co chcecie zobaczyć i jeśli się da bilety zamówcie w internecie szybciej. Zaoszczędzicie czas i pieniądze. No i jeśli zależy wam na czasie tak jak nam jak tam byliśmy, to najlepszym transportem po Londynie jest londyńskie metro. Tanie i szybkie <3


You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe